مرحله‌ یک‌ شانزدهم جام‌ حذفی فوتبال ایران

آریو، بازنده‌ سربلند | آلومینیوم برای صعود زجر کشید

آلومینیوم اراک در دیدار برابر تیم دسته دومی آریو اسلامشهر به سختی صاحب برتری شد و به مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
کد خبر: ۱۳۹۴۰۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های آریو اسلامشهر و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۳:۳۰ امروز سه‌شنبه در چارچوب مرحله‌ یک‌ شانزدهم نهایی رقابت‌ های جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا شاگردان مهدی رحمتی در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه‌ سه بر ۲ از سد حریف دسته‌ دومی‌ گذشته و به یک‌هشتم نهایی راه یافتند.

محمدمهدی سرداری در دقیقه‌ ۴۲ برای آریو گلزنی کرد تا آنها برنده‌ نیمه‌ نخست باشند. ایرالکوی لیگ برتری در نیمه‌ دوم و حدفاصل سه دقیقه ۲ گل به ثمر رساند و کامبک زد. ابتدا محمدرضا آزادی با یک ضربه‌ ایستگاهی تماشایی در دقیقه‌ ۶۰ و سپس هانسل زاپاتا گلزنان تیم مهدی رحمتی بودند.

این پایان کار نبود. محمدمهدی سرداری در دقیقه‌ی ۷۳ با یک پنالتی هوشمندانه خودش و تیمش را ۲ گله کرد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

علیرضا نقی‌زاده زننده‌ گل سوم و پیروزی‌بخش نماینده‌ استان مرکزی بود. او در دقیقه‌ ۱۰۹ گل سوم تیمش را وارد دروازه آریو کرد تا آلومینیوم اسیر شگفتی‌سازی جام حذفی نشود و حریف دسته‌دومی‌اش را شکست دهد و راهی یک‌هشتم نهایی شود.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها